Електронно плащане

Сигурно ли е електронното плащане?

Да, абсолютно. Данните на банковата карта не се запазват в регистър. Връзката между компютъра на потребителя и PayU също е защитена по най-актуалните стандарти за криптиране.

За кого е предназначено?

За всеки потребител, който притежава валидна банкова карта.

Имам ли нужда от потребителско име и парола?

Имаш нужда единствено от твоята банкова карта. В някои случаи се изисква специално потвърждение за автентичност в зависимост от вида на картата, както и за доставчика на услугата. За повече информация относно този вид плащане те съветваме да се свържеш със своята банка, където може да получиш най-изчерпателен отговор.

Има ли такса за тази услуга?

Допълнителна такса за услугата може да има в зависимост от вида на твоята карта или изискванията на обслужваща банка.
Изчерпателна информация може да получиш от своята банка.

Връзката ми с интернет пропадна по време на транзакцията. Какво да направя?

Можеш да провериш наличността в Количката си, както и потвърдените си поръчки. Ако поръчката, за която се съмняваш, не е потвърдена, е препоръчително да я направиш повторно след възобновяване на връзката.

Възможно ли е разплащането да бъде осъществено от чуждестранна банка?

Възможно е разплащане с всички основни банкови карти (Visa, MasterCard и Maestro) независимо от това в коя държава е банката. Възможно е да се таксува допълнително, в случай че твоята карта е администрирана от чуждестранна банка.

Безопасно ли е да използвам банкова карта онлайн?

bagsmax.bg и банката не запазват данните на банковата карта. Трансакцията се реализира чрез защитена система, каквито са и системите за криптиране на PayU.

В каква степен е сигурно предоставянето на информация за банковата карта?

Информацията се предоставя на една от най-добре защитените системи за разплащане в интернет. Тези данни се разменят единствено между компютъра на потребителя и сървъра на PayU.

Ако не получа продукт, който съм заплатил с банкова карта, сумата за него ще бъде ли изтеглена от картата ми?

Сумата се изтегля от картата ти непосредствено след финализиране на поръчката. В случай че тя е отменена или отказана, bagsmax.bg веднага инициира връщането на стойността, която се възстановява по сметка до няколко работни дни в зависимост от банката.

Какво да направя, ако доставеният продукт не е този, който съм поръчал? Как да постъпя, ако съм таксуван за грешен продукт?

Молим да се свържеш с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес bagsmaxbulgaria@gmail.com или на телефон 0700 18 984 (на цената на един градски разговор).

Как да постъпя, ако след разплащане с банкова карта не съм доволен от доставения продукт?

Може да върнеш продукта, като в този случай са в сила Общите условия за връщане. Ако имаш въпроси относно връщане на продукти, потърси наш консултант на имейл адрес bagsmaxbulgaria@gmail.com или на телефон 0700 18 984 (на цената на един градски разговор).

Как ще ми бъде възстановена сумата, ако откажа поръчка?

В случай че откажеш поръчка, bagsmax.bg инициира връщането на стойността, която се възстановява по сметка до няколко работни дни в зависимост от твоята банка. Можеш да избереш и сумата да ти бъде възстановена като електронен ваучер, който можеш да използваш за пазаруване във bagsmax.bg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

От каква информация имам нужда, за да направя транзакцията?

Имаш нужда от данните на твоята банкова карта – номер; датата, до която е валидна; CVV2 код. Понякога се изисква и името на притежателя на картата.

Колко често мога да използвам услугата?

Може да използваш услугата за електронно разплащане без ограничения и при достатъчна наличност по сметката.

Кога сумата за разплащане ще бъде изтеглена от сметката ми? Колко бързо ще се реализира транзакцията?

Сметката ти се редуцира непосредствено след одобрение на поръчката.

Как да постъпя, ако има нужда да направя промени по поръчката, след като съм потвърдил разплащането?

Свържи се с отдел Обслужване на клиенти за допълнителни насоки и последващи промени по поръчката ти.

Какво да направя, ако имам затруднения с използването на услугата за електронно разплащане?

Моля, свържи се с твоята банка или с отдел Обслужване на клиенти в зависимост от проблема. Препоръчваме ти да се увериш, че имаш достатъчна наличност в сметката си.

Има ли минимум за стойността на поръчката?

Няма такъв минимум. Молим да провериш дали нямаш лимит върху размера на трансакциите по твоята банкова сметка.

Какво ще бъде посочено в извлечението от моята банковата сметка?

В извлечението трябва да фигурира „bagsmax.bg" или „Багсмакс България“.

Мога ли да направя справка за стари транзакции?

Възможно е, ако твоята банка предлага тази услуга. В страницата на bagsmax.bg може да следиш направените от теб поръчки в секция „Моят профил“ в горния десен ъгъл на уебсайта.

С кого мога да се свържа за допълнителни въпроси?

Можеш да се свържеш с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес bagsmaxbulgaria@gmail.com или на телефон 0700 18 984 (на цената на един градски разговор).