Често задавани въпроси (FAQ)

?
Цени в сайта

Всички цени в сайта, са крайни ,с включен 20 % ДДС, и са в български лева(BGN).Срока на обявени по-ниски цени важи до изчерпване на количествата,но не по-късно от 30 дни от стартирането на намалението.Възможно е да има допуснати грешки или промени в цените.В този случай ще Ви уведомим незабавно за извършване на промените.Изпращане на запитване не Ви обвързва с покупка и не се счита за основание за възникване на договор от разстояние.Потвърждението на поръчката по телефон, e-mail или онлайн чат в реално време е обвързано с потвърждаване на сключване на договор от разстояние за доставка на определена стока.

?
Условия за връщане

Искаш да върнеш цяла поръчка или само един продукт? Може да го направиш лесно в рамките на 14 дни от получаване на пратката.

Следвай стъпките: 

 1. Отиди в Профила си и избери секция Връщане на продукти. Там ще откриеш направените от теб поръчки , както и тези, които подлежат на връщане.Избери поръчка , след това продукт/и , количество и причина за връщане.

 2. Избери точен адрес , от който да вземем пратката.Може да избереш адрес, на който вече сме доставяли пратки или да добавиш нов.

 3. Избери метод на плащане.Ако поръчката , която искаш да върнеш, е платена с кредитна или дебитна карта , сумата ще бъде върната по сметката , свързана с твоята карта. Ако плащането е извършено по друг метод сумата може да бъде върната по банкав път в сметка по твой избор или чрез същия метод.

 4. Когато връщането бъде регистрирано ,куриер ще дойде в рамките на 2-3 дни, за да вземе пратката с продуктите за връщане. Таксата , която трябва да платиш е между 3.00- 4.50 лв , в зависимост от куриерската фирма за всеки генериран формуляр след завършване на посочените по- горе стъпки.Молим те предварително да подготвиш продуктите.Те трябва да бъдат в тяхната оригинална опаковка.Не е задължително да бъдат в доставната опаковка , с която са ти били доставени от куриера.След като предадеш пратката на куриера,ще те уведомим за статуса на твоето връщане чрез имейл и SMS, както следва:

 - Ще получиш информация, когато връщането пристигне в нашия склад.

 - Щом проверим статуса на върнатите продукти, ще те имформираме дали всички условия за връщане са изпълнени.

 - Ще ти съобщим , когато плащането е извършено.

 Важно: всеки формуляр за връщане е асоцииран с една поръчка.Ако желаеш да върнеш продукти от различни поръчки, молим, следвай стъпките по- горе за всяка направена поръчка поотделно и приготви отделна пратка за всеки формуляр за връщане.

?
Телефон 0700

Телефон 0700 няма допълнителни такси. На цената на един градски разговор.

?
Мога ли да отменя поръчката си ?

Можеш да отмениш необработена поръчка директно чрез своя клиентски профил във www.bagsmax.bg. Отвори последователно Моят профил > Поръчки >Преглед и използвай бутона за отказ. Можеш да отмениш поръчка и като изпратиш имейл на  bagsmaxbulgaria@gmail.com или да се свържеш с отдел Обслужване на клиенти на телефон  0700 18 984

?
Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката , наш служител ще се свърже с вас за потвърждение на поръчката.

?
Мога ли да поръчам по телефона?

Поръчките могат да се правят  онлайн и на телефон 0700 18 984 .Можеш да се свържеш с консултант на  bagsmax.bg , който ще ти помогне с всяка стъпка от осъществяването на поръчката.

?
Продуктът, който искам да закупя , вече не е в наличност . Има ли все пак възможност да поръчам ?

Броят на моделите е ограничен, особено ако са в намаление или са включени в промоция. Моля , направете запитване до нас / чрез изпращане на имейл, телефон /. Нашите служители ще направят проверка и ще ви дадат отговор дали е възможно да се изпълни вашето желание.

?
Задължително ли е да имам регистрация , за да направя поръчка ?

Регистрацията на www.bagsmax.bg е лесна и ти носи достъп до всички наши предложения и функционалности на сайта.

Пазаруването като гост също е възможно.

Поръчки по телефона също може да бъдат обработени от нашите служители.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас